De nieuwe wetgeving die gaat over onze privacybescherming (AVG) heeft uiteraard ook gevolgen voor onze vereniging. De wet is vanaf 25 mei j.l. geldig. In onze vorige Nieuwsbrief hebt u daar al een en ander over kunnen lezen.

Wij hebben alle stappen doorlopen om te zorgen voor een optimale privacybescherming voor onze leden. Daarvoor is een AVG-verklaring aangevraagd en ontvangen. Hiermee geeft de Stichting AVG aan dat wij hebben voldaan aan een belangrijke voorwaarde. Tevens is het beleid vastgesteld en intussen op onze websitewww.tcboemerang.nl geplaatst onder “Privacy”.

Het beleid verklaart om welke persoonsgegevens het precies gaat en waarvoor deze worden gebruikt. Uiteraard is het belangrijkste dat de gegevens van de leden noodzakelijk zijn om door te geven aan de KNLTB, waardoor iedereen kan afhangen op ons afhangbord met een ledenpasje en kan deelnemen aan activiteiten, zoals toernooien en competitie.

In tegenstelling tot de informatie in onze vorige Nieuwbrief ontvangt u geen mail in verband met de regeling. Enkel in het geval dat u uw gegevens wenst te wijzigen, dient u daarvoor contact op te nemen. Indien u vragen heeft over het beleid kunt u deze stellen via het mailadres [email protected]