Op de hoogte blijven

Hoe blijf je op de hoogte?

Het belangrijkste middel om te communiceren met onze leden is de ClubApp. Je kunt de ClubApp eenvoudig installeren op je mobiel. Je kunt de ClubApp (van All United) vinden in de Play Store of in de App store. Het logo van de CLubApp ziet er zo uit:

Nadat je de ClubApp op je telefoon hebt geïnstalleerd, kun je inloggen met je KNLTB-nummer (staat op je tennispas). De eerste keer moet je het veld ‘Wachtwoord’ leeg laten, je ontvangt dan een wachtwoord middels een mail in je eigen mailbox.

LET OP: Het juiste e-mailadres moet dan wel bekend zijn bij onze ledenadministratie. Wil je dit wijzigen dan kun je een e-mail sturen naar: [email protected]

Verder kun je terecht op de Facebookpagina van TC Boemerang waar je veel foto’s van evenementen vindt. Natuurlijk is er ook nog deze website, met veel informatie over TC Boemerang.