Hele jaar door

Vrij spelen:

Wil je samen met anderen spelen? Kom naar de club en reserveer via het afhangsysteem een baan. Op dit moment is het alleen mogelijk online een baan te reserveren via de Clubapp. Maandag tot en met donderdagavond tussen 19:00 en 21:00 zijn favoriete speeltijden, dus dan moet je er op tijd bij zijn. Maar de rest van de week is er bijna altijd wel een baan vrij. Let op, in competitietijden zijn er ook op de vrijdagavonden en in het weekend veel banen gereserveerd voor competitieteams. Houd daar rekening mee!

Tennislessen:

Nagenoeg het hele jaar is het mogelijk om tennislessen te volgen. Zowel voor beginners als recreanten. Ben je een bepaalde slag ‘kwijt’ of wil je je backhand verbeteren? Of wil je juist meer tactisch kunnen spelen, in het enkel- of dubbelspel? Lees dan verder bij trainingen.

Husselavond (maandag):

Elke maandag tussen 19:00 en 21:00uur is er de husselavond, ook wel rackettrekken of tossen genoemd. Om stipt 19:00 en 20:00 uur worden willekeurige dubbel partijtjes ingedeeld. Je hoeft je niet vooraf aan te melden, maar komt gewoon 5 minuten voor het hele uur naar de club. Je levert je pasje in en laat je verrassen met wie je deze keer speelt. Let op, de husselavond is geschikt voor zowel beginners als meer gevorderde spelers.

Tennisgroepen:

Veel leden zijn bij TC Boemerang vrienden van elkaar geworden. En elke week op een vaste dag in de ochtend of middag spreken ze bij TC Boemerang af om samen een balletje te slaan. Op het moment dat er iedere week tenminste 12 leden met elkaar afspreken, kunnen een aantal banen standaard worden gereserveerd in het afhangsysteem. Heb je zin om aan te sluiten? Dat kan, want tennisvrienden heb je nooit genoeg! Op dit moment zijn er de volgende tennisgroepen:

Dag Tijd Contactpersoon
Woensdag 9:00 – 10:30 Anja Sijberden (winter)

Marij Elings (winter)

Jeanne van Zon (zomer)