Tarieven

Rustende leden
(niet spelend lid)
€ 28,-

De contributie geldt voor een lidmaatschap van een heel kalenderjaar. Word je gedurende het jaar lid, dan betaal je alleen voor de resterende maanden van het jaar. Via een automatische incasso wordt het volledig bedrag van je rekening afgeschreven. Betaal je liever op een andere manier, lees dan verder bij betalingsmogelijkheden.

Jouw lidmaatschap wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Zeg je je lidmaatschap gedurende het jaar op, dan ben je verplicht de volledige contributie tot het einde van het kalenderjaar te betalen.

Rustend lidmaatschap: Als je bijvoorbeeld door langdurige blessures of zwangerschap niet kunt tennissen, dan kun je je lidmaatschap laten omzetten. Je wordt dan “rustend lid”. Je ontvangt dan wel een KNLTB-pas maar die is geblokkeerd. Zodra je weer actief lid wil worden, dan geef je dat door aan de ledenadministratie. De contributie van dat jaar wordt dan naar rato bij je in rekening gebracht.