Tennisschool

Tennis- en padelschool

Als je start met tennis of padel is het aan te raden les te nemen van een professionele leraar. Het is namelijk belangrijk om de juiste techniek te leren. Dit voorkomt een hoop narigheid zoals onnodige blessures. Daarbij maakt het tennis en padel makkelijker en kun je je beter ontwikkelen.

Sommige mensen denken dat les iets is voor beginners of juist voor de fanatiekelingen die nog beter willen worden. Dat klopt op zich misschien wel, maar eigenlijk heeft iedereen baat bij les:

• omdat je een bepaalde slag ‘kwijt’ bent of beter wilt beheersen
  • omdat je vroeger veel gespeeld hebt, maar je kennis en kunde weer wilt opfrissen
  • omdat je merkt dat je meer wilt weten over tactiek, in het enkel- of dubbelspel
  • omdat je gewoon graag intensief bezig wilt zijn met je sport

De trainingen bij TC Boemerang worden verzorgd door TennisSchool Tom Kreemers (TSTK). TSTK is in 2005 opgericht door Tom Kreemers en is actief bij meer dan 30 verenigingen. Naast het recreatie tennis heeft TSTK ook een prestatieve tak (TAMN) en organiseert de school onder andere tenniskampen, trainingsweken en tal van clubevenementen. Voor meer informatie over TSTK ga naar https://tstk.nl/.