Kennis maken met tennis of padel

Twijfel je nog of tennis of padel iets voor jou is? Zou je het graag eerst een keer willen proberen voordat je lid wordt? Dat kan op een paar manieren.

Via Meet & Play

Het is mogelijk voor niet-leden om een baan te huren bij TC Boemerang. Dit kan op alleen op momenten dat het niet druk is op onze vereniging. Reserveren kan via Meet & Play TC Boemerang. Is het spelen bevallen? Meld je dan aan als lid.

Proefles

Heb je nog nooit getennist of gepadelt? Dan kun je ook 2 gratis proeflessen volgen. En daarna beslis je of je echt lid wil worden. Wel goed om te weten, proeflessen volgen kan alleen als er plaats is binnen een bestaande trainingsgroep. Lijkt dit je iets? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. Geef in de mail asjeblieft aan op welke dagen en tijdstippen je een proefles zou willen volgen.