Sponsor mogelijkheden

TC Boemerang is een sympathieke tennisvereniging waarbij sportiviteit, gezelligheid, en gemoedelijkheid hoog in het vaandel staan. Begonnen in de Efteling in 1952 viert de vereniging haar 70 jarig jubileum in 2022. TC Boemerang is een bekende naam en graag bezochte tennisclub in de regio. TC Boemerang telt circa 550 leden en wordt daarnaast veelvuldig bezocht door leden van omringende tennisverenigingen bij toernooien en competities.

TC Boemerang is een gezonde en solide vereniging die sportiviteit en financiën altijd in balans heeft weten te houden. Feit is echter ook dat door teruglopende subsidies wij steeds weer op zoek zijn naar andere manieren waarop we onze vereniging op financieel vlak gezond kunnen houden.

TC Boemerang biedt sponsors de mogelijkheid om de lokale naamsbekendheid te vergroten en om relaties op te bouwen met andere sponsoren. We hebben een aantal opties:

1. Tennispark : Uw bedrijfsnaam met logo op het welkomstbord en/of bij afhangbord op ons tennispark
  2. Baan sponsor: Sponsoruiting via een reclamebord of winddoek bij een van onze negen tennisbanen en uw bedrijfsnaam met logo op onze website
  3. Specials: Verbind uw bedrijfsnaam aan een van onze evenementen, ons paviljoen of onze ClubApp en uw bedrijfsnaam met logo op onze website

Wij gaan graag met vrijblijvend in gesprek over eventuele wensen, behoeftes en mogelijkheden voor sponsoring.

Graag willen wij onze onderstaande sponsors danken voor hun steun.