Over tennis

Wat leuk dat je wil gaan tennissen! Tennis is een ontzettend leuke sport en niet moeilijk om mee te beginnen. Wist je dat meer dan een miljoen mensen in Nederland tennissen? Van jong tot oud, want dat is één van de grote voordelen van tennis; je kunt het je leven lang doen.

Een ander voordeel is dat je niet vastzit aan bepaalde avonden of dagdelen in het weekend. Je kunt zelf kiezen wanneer je met vrienden naar de tennisbaan gaat en een wedstrijdje spelen.

Onderzoek heeft uitgewezen dat tennissen erg goed is voor je gezondheid. Je wordt er slanker van en je krijgt er meer uithoudingsvermogen door. En met tennis heb je weinig kans op blessures.

Tennis is niet alleen een heerlijke sport om fysiek jezelf uit te leven, maar het is ook een sociale sport. Even lekker een wedstrijdje tennissen en daarna gezellig samen een kopje koffiedrinken.

En voor mensen die houden van competitie is tennis ook uitermate geschikt. Doordat je jezelf verbetert, stijgt je ranking en kom je steeds iets hoger te spelen. Hierdoor wordt het steeds competitiever en uitdagender.

Samengevat tennis is een prachtige sport. Gaan we je snel zien op de baan?

Lid worden

Wat leuk dat je lid wil worden bij TC Boemerang! Onze vereniging staat voor gezelligheid, sfeer en je komt er graag terug. Een sfeervol paviljoen, als huiskamer voor gezelligheid plus een hapje en drankje na het sporten. En ook voor een feestje op z’n tijd ben je bij Boemerang op de juiste plaats! Ben je fanatiek en ambitieus, of juist een gezelligheidsspeler? Er is altijd plaats voor jou.

Zodra je bij ons lid bent geworden, zorgen we dat je snel gekoppeld wordt aan andere (nieuwe) leden die op jouw niveau spelen. Zo leer je snel nieuwe mensen kennen en kan je makkelijk afspreken om vrij te spelen. En als je wilt, kun je daarnaast natuurlijk ook tennislessen nemen, meedoen aan activiteiten, toernooien of competitie gaan spelen.

Gelukkig is er op dit moment geen wachtlijst voor nieuwe leden. Klik hier om direct naar het online inschrijfformulier te gaan en wordt vandaag nog lid van TC Boemerang.

Nadat je het inschrijfformulier hebt ingevuld ontvang je per mail een bevestiging en vragen we je een recente pasfoto te mailen naar [email protected]. We sturen een rekening voor het inschrijfgeld, waarborgsom en de contributie. Zodra de betaling binnen is, ben je officieel lid van TC Boemerang en melden we je aan als lid bij de KNLTB.

Na een aantal werkdagen ontvang je de officiële tennispas van de KNLTB. Met de tennispas kun je een tennisbaan afhangen om vrij te tennissen. En de tennispas geeft je het recht om uit te komen in de KNTLB-competitie en officiële tennistoernooien. Je bent dan helemaal klaar om je eerste bal te gaan slaan.